REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ LIROYAL.PL S.A.
z siedzibą w Poznaniu
1. Regulamin określa zasady i warunki, na jakich przebiegać będzie sprzedaż przez LiRoyal.pl S.A., ul. Młyńska 12/309, 61-730 Poznań za pośrednictwem sieci interenet, poprzez witrynę https://liroyal.pl. Adres e-mail firmy: shop@liroyal.pl, telefon kontaktowy: +48 883 48 48 48.
2. Przedmiotem działalności sklepu internetowego https://liroyal.pl jest sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internet.
3. Ilekroć w niniejszym dokumencie zostaną użyte następujące sformułowania, należy przez nie rozumieć:
a. Regulamin - niniejszy dokument;
b. Serwis - strona internetowa prowadzona pod adresem https://liroyal.pl;
c. Użytkownik - osoba, która zarejestrowała konto Użytkownika;
d. Odwiedzający - osoba niezarejestrowana, przeglądająca ogłoszenia Użytkowników;
e. Usługodawca - właściciel Serwisu;
f. Konsument - konsument w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
g. Przedsiębiorca - przedsiębiorca w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
h. Blokada konta - odebranie dostępu Użytkownikowi do jego konta w Serwisie;
i. Cennik - dokument określający ceny usług, stanowiący załącznik do Regulaminu;
j. Abonament - ustalona opłata za korzystanie z usług według Cennika;
k. Panel administracyjny - funkcjonalność pozwalająca na korzystanie z usług oraz na zarządzanie usługami przez zarejestrowanego Użytkownika w zakresie przewidzianym przez Usługodawcę.
4. Regulamin dotyczy korzystania z Serwisu.
5. Odwiedzający w każdym czasie może zaprzestać korzystania z korzystania z Serwisu poprzez opuszczenie strony internetowej.
6. Do korzystania z funkcji Serwisu innych niż przeglądanie witryny konieczne jest zarejestrowanie się i korzystanie z Serwisu jako Użytkownik.
7. Użytkownik zobowiązany jest w toku rejestracji podać wszystkie wymagane dane w stanie zgodnym z rzeczywistością. Usługodawca może odmówić zawarcia umowy lub odstąpić od niej w późniejszym czasie w przypadku nieprawidłowego wypełnienia danych przez Użytkownika.
8. W przypadku naruszania przez Użytkownika przepisów prawa, Usługodawca ma prawo do zaprzestania świadczenia usług do momentu wyjaśnienia. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika wskutek opisanych w zdaniu poprzednim.
9. Użytkownik otrzymuje od Usługodawcy dostęp do Panelu administracyjnego. Korzystanie z Panelu administracyjnego zastępuje odrębne zamówienia, zlecenia itp.
10. Zabrania się umieszczania w Serwisie jakiejkolwiek formie reklamy lub promocji serwisów www innych niż Serwis oraz kopiowania lub powielania treści ogłoszeń lub ich elementów.
11. Korzystając z Serwisu, Użytkownik zobowiązany jest do niedopuszczania się za pośrednictwem Serwisu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa oraz korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania. Użytkownik zobowiązuje się do nieumieszczania w Serwisie ogłoszeń dotyczących towarów pochodzących z przestępstwa.
12. W przypadku zamieszczenia w Serwisie materiału stanowiącego utwór w rozumieniu prawa autorskiego, Użytkownik oświadcza, że posiada do niego wszelkie prawa oraz udziela Usługodawcy nieograniczonej czasowo i terytorialnie, nieodpłatnej licencji do rozpowszechnienia utworu oraz jego zmodyfikowanych wersji bez wykonywania przez Użytkownika praw osobistych.
13. W przypadku wystąpienia wobec Usługodawcy przez osobę trzecią z roszczeniami związanymi z naruszeniem przez Użytkownika prawa lub zwyczajów, Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie przystąpić do sporu i doprowadzić do zwolnienia Usługodawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności.
14. Strony wyłączają między sobą odpowiedzialność w przypadku wystąpienia siły wyższej oraz nieprawidłowego działania Serwisu i szkodliwego oprogramowania.
15. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie w celach analitycznych i statystycznych elementów treści ogłoszeń.
16. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Odwiedzających za rzetelność ogłoszeń.
17. Użytkownik jest zobowiązany do terminowego uiszczania Abonamentu i innych opłat wynikających z Cennika oraz wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.
18. Reklamacje Użytkownika będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich złożenia. Brak odpowiedzi Usługodawcy w przedstawionym terminie jest równoznaczny z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji.
19. Strony zobowiązują się ewentualne spory rozwiązywać polubownie, z uwzględnieniem Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów.
20. Zapisy z zakresu reklamacji nie wykluczają praw przysługujących Konsumentom.
21. Wszelkie zmiany Regulaminu będą komunikowane Użytkownikom na łamach Serwisu i zaczną obowiązywać w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
22. W celu prawidłowego korzystania z usług, Usługobiorca powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:
a. Dowolną przeglądarkę internetową;
b. Włączona obsługa Cookies i Java Script.
23. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
24. Reklamacje i zwroty:
a. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów poprzez złożenie pisemnego Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przesyłki. Produkty muszą zostać zwrócone w stanie nienaruszonym, bez żadnych uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu. Podstawą akceptacji zwrotu przez LiRoyal.pl S.A. jest paragon fiskalny lub faktura VAT dołączone do zakupu. W takim wypadku LiRoyal.pl S.A. zwraca Zamawiającemu koszty nabycia towaru w terminie do 14 (czternastu) dni roboczych od zaakceptowania zwróconego towaru i otrzymania złożonego przez Zamawiającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Zamawiający, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami na wskazany przez Zamawiającego numer konta bankowego. Zwrot odbywa się na koszt Zamawiającego;
b. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej 14 (czternaście) dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem;
c. Reklamacje składa się mailowo na adres shop@liroyal.pl. Przed nadaniem przesyłki z reklamowanym towarem prosimy uprzednio powiadomić LiRoyal.pl S.A. o planowanym zwrocie na adres e-mail: shop@liroyal.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 883 48 48 48, z podaniem dokładnej przyczyny, ilości reklamowanego towaru, numeru zamówienia;
d. Podstawę do przyjęcia reklamacji stanowi faktura VAT zakupu towaru, potwierdzająca wykonanie zamówienia oraz opis powodu reklamacji w e-mailu;
e. Zamawiający ma prawo zareklamować zakupiony towar w przypadku stwierdzenia wad fizycznych towaru oraz niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem;
f. LiRoyal.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru, wynikające z jego nieprawidłowego użytkowania;
g. Wady fizyczne towaru powinny być zgłaszane przez Zamawiającego niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki;
h. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony lub niepełnowartościowy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku, jeśli wymiana towaru będzie niemożliwa ze względu na wyczerpanie zapasów towaru w magazynie lub na żądanie Klienta Sprzedający zwraca równowartość ceny reklamowanego towaru lub zaproponuje Zamawiającemu inny, dostępny w sklepie towar o zbliżonej wartości;
i. LiRoyal.pl S.A. dokłada wszelkich starań aby zabezpieczyć powierzone przez Zamawiającego dane osobowe Zamawiającego. Zebrane w ten sposób informacje są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówionej usługi, dane nie są w żaden sposób udostępniane podmiotom zewnętrznym, za wyłączeniem przedsiębiorstw wysyłkowych i kurierskich obsługujących LiRoyal.pl S.A. i jej Klientów, banków i urzędów pocztowych obsługujących LiRoyal.pl S.A., te dane są niezbędne do dokonania sprzedaży wysyłkowej oraz realizacji zamówienia.