Piotr Liroy-Marzec, raper i były poseł, wraz ze wspólnikami stworzył markę LiRoyal, oferującą produkty konopne. Spółka już wkrótce uruchomi emisję crowdfundingową, z której chce pozyskać milion euro. W planach jest ekspansja na rynki zagraniczne, w tym niemiecki.
- Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości. Zależy mi na kontroli każdego etapu procesu i współpracy ze świetnymi fachowcami, bo to daje gwarancję jakości. Dlatego zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji, który ma ogromne doświadczenie jako jedna z pierwszych firm w branży konopnej w Polsce. Wiem doskonale, że na razie w obiegu jest wiele produktów o wątpliwej wartości. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy - mówi Piotr Liroy-Marzec, prezes i współwłaściciel LiRoyal.
KOMENTARZE (3)
Do artykułu: Liroy chce podbić światowy rynek konopi. Będzie emisja akcji